02 Led Filharmonický orchestr z Ulsanu
Založen v roce 1990 pro rozvoj kultury a umění ve městě Ulsan a k obohacení kulturního života občanů města. Prvním dirigentem orchestru byl Han, Byung-ham a svůj rozvoj zaznamenal pod vedením dalších dirigentů Shin, Hyeon-suk, Kang, Su-il, Park, sung-wan, Yoo-Jong, Jang, Yun-sung, a Lee, Dae-wook. Do roku 2007 se Filharmonie Ulsan rozrostla do orchestru, který reprezentuje Korejskou republiku s podpisem světoznámého dirigenta Kim, Hong-je.
Od založení Filharmonie provedla více než 180 předplacených koncertů a 1000 experimentálních a kreativních koncertních projektů. Zajišťuje tak pozici národního reprezentativního symfonického orchestru, který byl pozván na mnoho velkých, národních událostí, včetně Mezinárodního hudebního festivalu kulturních výměn Tong-yeong, Asijský festival orchestrů Dae-gu a Symfonický festival organizovaný Soulským uměleckým centrem.
Filharmonie Ulsan rozšířila svou působnost na mezinárodní úroveň v roce 2012 na Festivalu růží v Portlandu, Oregonu ve Spojených Státech (Arlene Schnitzer Hall), což je jeden ze tří největších festivalů růží. Ve stejném roce Filharmonie vystupovala s klavíristou HaeSun Paikem v Queen Elizabeth Hall ve Vancouveru, Kanada, kde orchestr obdržel nadšené kritické recenze od místních korejských obyvatel a milovníků klasické hudby a byl uznán za reprezentativní symfonický orchestr Jižní Koreje.
V roce 2015 byl orchestr odměněn ovacemi ve stoje a širokým ohlasem za svou spolupráci se světovou sopranistkou Sumi Jo na hlavním podiu Carnegie Hall (Perelman, Stern Auditorium) v New Yorku, městě v centru světové kultury.
Filharmonie Ulsan byla pozvána na významné vystoupení na „Koncert míru Spojených národů“, který se konal v hlavním sídle Spojených národů, k připomenutí 65. výročí Korejské války, k naději ukončení války a jako přání míru a svobody. Orchestr zde předvedl skladby Arirang a Longing for Gumgang Mountain (Touha pro horu Gumgang) ke sdílení bolestné reality Koreje, jako jediné rozdělené země na světě.
Filharmonie Ulsan bude pokračovat v nekonečném úsilí o rozšíření repertoáru, stejně jako autentických klasických skladeb, aby byl různorodější a podnětnější.